Phycholinguistic dimensions of modern commercial advertising: a suggestive aspect

Автор(и)

  • Yelyzaveta Voloshchenko Vasyl‟ Stus Donetsk National University

Анотація

Advertising has always contributed to the development of society, as an important link between the manufacturer and the consumer. It is one of the most important levers that stimulate the process of production and product improvement. Relying on cultural and civilized criteria, it affects the development of public relations. Today, advertising is becoming one of the most common types of information and communication. It promotes certain values and affects our attitude towards ourselves and the environment.

Посилання

Балабан О. О. Дискурс-теорії і дискурс-аналіз: історія і перспективи / O.O. Балабан. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/apif/2010_5/balaban.pdf

Бердишев С. Н. Рекламный текст: Методика составления и оформления / С. Н. Бердышев. М. : Дашков и К, 2008. 252 с.

Болтаева С. В. Ритмическая организация сугестивного текста [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://cheloveknauka.com/ritmicheskayaorganizatsiya-suggestivnogo-teksta

Ерохина Т. Б. Воздействие рекламы на сознание потребителей : [монография] / Т. Б. Ерохина. Ростов н/Д. : Ростовский гос. эконом. ун-т, 2001. 115 с.

Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі; психолінгвістичний аспект [Монографія] / Н. В. Кутуза. К. : Видавничий дім Дмитра Бураго. 2018. 736 с.

Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій / Б. А. Обритько. К. : МЛУП, 2002. 240 с.

Петрова Г. Л. Прояв сугестивної функції метафори в рекламі / Г.Л. Петрова // Наукові записки. Серія «Філологічна», Вип. 39, с. 193-195

Про рекламу : Закон України із змінами, унесеними Законом України від 15.05.2003 р. № 762-ІV, що набув чинності від 19.09.2003 р. № 176 // Голос України. 2003.

Романюк С. К. Невербальні компоненти в рекламному дискурсі / С. К. Романюк, Т. Г. Ковальчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. Рівне: РДГУ, 2012. С. 9-11.

Романюк С. К. Типологічні особливості рекламного дискурсу / С. К. Романюк // Вісник Житомирського держ. ун-ту, вип. 54, с.228-231

Селіванова О. О. Лінгвістична енциклопедія / О. О. Селіванова, Полтава: Довкілля, 2010. 844 с.

Хабермас Ю. Комунікативна дія і дискурс – дві форми повсякденної комунікації / Ю. Хабермас. К. : Либідь, 1996. С. 84-91.

Шевченко І. С. Дискурс як когнітивно-комунікативний феномен / І. С. Шевченко, О. І. Морозова / Під загальн. ред. Шевченко І. С. : монографія. Харків: Константа, 2005. C. 235-236.

Щербак О.В. Впливова динаміка лінгвосеміотичних кодів у рекламному дискурсі: дис. … канд. філ. наук : 10.02.01 / О. В. Щербак ; Одеський нац. ун-т. ім. Мечникова. Одеса, 2018. 289 с.

Історія рекламної діяльності [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://vuzlit.ru/292200/istoriya_reklamnoyi_diyalnosti

Коваленко Є. С. Рекламний дискурс: лінгвістичні аспекти вивчення / Є. С. Коваленко // Лінгвістичні студії: Збірник наукових праць. Літературне місто. 2009. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://litmisto.org.ua/?p=8479

Структура і мова реклами [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ukrbukva.net/page,8,120793-Struktura-i-yazyk-reklamy.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-31

Номер

Розділ

ІІІ. Philological sciences