Commodity policy of the enterprise
Abstract
Commodity policy plays a significant role in marketing and commercial activities of the enterprise during competition period in the market. It aims to determine the company‘s concrete steps to satisfy the needs of customers in goods and services.
References
Маркетинг. Методи ціноутворення. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://library.if.ua/book/42/2948.html
Marketynh. Metody Tsinoutvorennia [Marketing. Pricing methods]. Retrieved from: https://library.if.ua/book/42/2948.html
Господарський кодекс України: Закон України від 16.01.2003 р. № 436- IV. [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/436-15
Hospodarskyi kodeks Ukrainy: Zakon Ukrainy vid 16.01.2003 r. № 436-IV. [Commercial Code of Ukraine: Law of Ukraine as of 16.01.2003 No. 436-IV]. Retrieved from: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/436-15
Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика. / С. М. Ілляшенко, Суми: Унів. кн., 2005. 234 с.
Illiashenko S. M. Marketynhova tovarna polityka [Marketing product policy] / S. M. Illiashenko. Sumy: Univ. kn., 2005. 234 s. [in Ukrainian].
Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. / В.Я. Кардаш Київ: КНЕУ, 1997. 156 с.
Kardash V. Ya. Marketynhova tovarna polityka [Marketing product policy] / V. Ya. Kardash. Kyiv: KNEU, 1997. 124 s. [in Ukrainian].